ICO Forum

Welcome to the ICO Forum, the place to involve the ICO community in your research, to ask your questions, and hopefully find some answers.

gezocht: andere pro...

Notifications
Clear all

gezocht: andere promovendi die hun onderwijsinterventiestudie stilgelegd hebben  

Erika Schlatter
(@erika-schlatter)
New Member

Net als sommige anderen van jullie was ik tussen voorjaars- en meivakantie data aan het verzamelen. Helaas gingen na twee van de zeven weken de scholen dicht, en is de dataverzameling stil komen te liggen. Omdat het gaat om een interventiestudie met lessen, is het niet zo eenvoudig één twee drie om te zetten in een online variant, en is het ook niet wenselijk om de studie weer op te pakken als in mei of juni de scholen weer open zouden gaan.

Op mijn eigen afdeling is veel begrip en bereidheid tot meedenken, maar zijn er niet veel mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Daarom ben ik op zoek naar andere promovendi die met een soortgelijke studie bezig waren, om van gedachten te wisselen over hoe nu verder. Misschien kunnen we een klein intervisiegroepje oprichten :).

1 Reply
Hanneke Leeuwestein
(@hanneke-leeuwestein)
New Member

Hoi Erika,

Ik herken me hier helemaal in, ook ik was bijna/net op de helft van mijn 20-weken interventiestudie. Stuur me gerust even een mailtje, altijd goed om 'lotgenoten' te spreken en wie weet kunnen we elkaar inderdaad nog op ideeën helpen.

Groet,

Hanneke Leeuwestein (RUG)

Reply
Share: